GOOGLE KAZANÇLARI YORUM

Google Kazançları Yorum

Google Kazançları ve Google Kazançları Yazarı Musa Erdoğmuş Hakkında daha önce bilgi vermiştim. Google Kazançları yalanı diye insalar arama yapıyor. Gerçekten google Kazançları Yalan mı? yoksa, iyi bir kazanç kapısını mı aralıyor?. yorumları oku ve sen karar ver...
Google Kazançları Yorumlar
GOOGLE KAZANÇLARI YORUM 1 : Cihan CENGİZ
İyi günler Musa Bey, Kitabınızdan yararlandım ve satışlarımı gerçekleştirdim.Bunun sonucunda elime Clickbank' tan $160 değerinde bir çek ulaştı.Öncelikle yardımlarınız için teşekkür ediyorum ve tecrübenizden yararlanmak için size bir soru sormak istiyorum.Elimdeki çeki hangi bankalardan bozdurabilirim ve bu bankaların yaptıkları kesinti oranları nelerdir? Daha doğrusu bu işlemi en uygun hangi banka gerçekleştirebilir.Tekrar teşekkür ederim.İyi çalışmalar,

GOOGLE KAZANÇLARI YORUM 2 : LATİFE KURAN
Musa bey iyi günler
Şimdi bu tabloya göre ben, ilk satışımı yapmışmı oluyorum???
:))))) Tebrik ederim Seni evet.
Musa
Weekly Sales Snapshot
Week Ending Gross Sales
2009-08-19 (current week) $63.70
2009-08-12 $0.00
2009-08-05 $0.00
2009-07-29 $0.00
2009-07-22 $0.00

Daily Sales Snapshot
Fri Aug 14 $0.00
Thu Aug 13 $63.70
Wed Aug 12 $0.00
Tue Aug 11 $0.00
Mon Aug 10 $0.00
Sun Aug 09 $0.00
Sat Aug 08 $0.00
Fri Aug 07 $0.00
Thu Aug 06 $0.00
Wed Aug 05 $0.00
Tue Aug 04 $0.00
Mon Aug 03 $0.00
Sun Aug 02 $0.00
Sat Aug 01 $0.00
Fri Jul 31 $0.00
GOOGLE KAZANÇLARI YORUM 3 : NECATİ ÇİL
Sayın MUSA ERDOĞMUŞ
ilgi ve alakanıza teşekkürler.
işlerimin yoğunluğundan yaz sıcağın verdiği bunaltıcı stresten Google kazançları için adwordsta henüz bir reklam kampanyasını başlatamadım .ama başka bir reklamı deneme mahiyetinde bir haftalık bir deneme reklam kampanyam oldu.
450 ye yakın hit aldı.ama hiç satış olmadı.Nedenini tahmin ediyorum sanırım.galiba tıklama da açılan sayfa direkt x ticaret çıktı .ziyaretçilerde bundan bir şey anlamamış olabilir.Önemli değil.eninde sonunda bu bu iş olacak .ancak satılmadı diyede siz üzülmeyin.
Google kitabın satılmadı biz zarar ettik diye düşünmüyorum . mailimin ilk başından beri size demiştimki "google kazançları" benim ufkumu açtı, internete bakışım değişti.
ben google kazamçlarından çok şey kazandım aslında.işimle alakalı biraz yoğunluk gösterdim ve işlerimde talep gelmeye başladı.yine google kazançlarının verdiği talimatlar ile kendi işime uyarladığımda iyi sonuçlar almaya başladım diyebilirim.Bana farklı bir vizyon kazandırdıgoogle kazançları ufuk açtı.önce faaliyet alanımıza sokaktan bakarken şimdi ise bir yamaçtan bakmamızı sağladı ve tepeden nasıl bakılacağı ve olaylara nasıl hakim olacağı google ile bakışımız değişti.Bu benim google kazançları kitabını metetmek için olsun diye değil.bana olan katkısı ve bakışımdaki olumlu izlenimler.ben inanıyorum ki ileride daha iyi şeyler olacak .google kazançlarından da kazanacağıma inanıyorum. kazanmasamda ben yine kazançlı çıkacağım.yeni kampanyadaki ürün neyse neden ödeme şeklini kredi kartıyla yapmıyoruz. banka işi sıkıntılı ,gitme üşenme, unutma , vazgeçme gibi nedenler var. ha burda kredi kartı olsaydı sıcağı sıcağına , hemen ödeme yapardık. Şimdi klavyeden elimi çektiğimde soğuma ve gaflet,tembellik olacak bu arada biraz iş telaşına kapıldınmı unuttum gitti. saygılar...
Yorumlar aslında sadece bu kadar değil. Ben seni sıkmaması açısından sadece 3 tane yayınladım. Pek çok yorum var. Diğer Yorumları Görmek için BURAYA tıkla...
Google Kazançları Yorum, Goog kazançları Yorumlar, Google Kazançları yalanı

0 Response to "GOOGLE KAZANÇLARI YORUM"

Yorum Gönder

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme