ANKET DOLDUR PARA KAZAN


Başlıkta yer alan, anket doldur para kazan cümlesi, gerçekten var mıdır? Bu sorunun yanıtı oldukça merak edilmekte. Aslına bakarsanız, ben anket doldurularak para kazanma işini araştırm. Bir kaç firmaya da üye oldum. Hatta üye olur olmaz, bazı firmalar bana 5-10 dolar kjazandığıma dair bir mail gönderdi. Şimdilerde ise, firmaların bana uygun aket göndermesini bekliyorum. Üye olduğum günden sonra, bir kaç anket aldım. ama, verdiğim cevaplara göre, anketimize uygun değilsiniz gibi bir mesajla karşılaştım. Ya bana uygun olmayan anketler denk geldi ya da, gerçekten bu işten para kazanmak, söylenildiği kadar kolay bir iş değil.
Ankete başlamadan önce, size, dürüst cevap vereceğinize inandıklarına dair bir mesaj çıkıyor. Sonra anket sorularularına geçiyorlar. sorular, günlük hayatta sık karşılaştığımız sorular. Ne iş yapıyorsunuz, ailenizde kaç kişi yaşıyor, en çok sevdiğiniz kitap ve müzik türü vs. Yaklaşık 30 dakika boyunca bu soruları cevaplayıp, kendi profilinizi oluşturuyorsunuz. Sonrası da yukarıda anlattığım gibi...
Eminim, bu işten ciddi paralar kazanan insanlar vardır. Ben kesinlikle bu işten para kazanılşmaza demiyorum. Eğer vaktiniz ve sabrınız var ise, ve sorulara, onların beğeneceği şekilde cavap verebilirseniz, anket başına, 20-75 dolar arası para kazanabilirsiniz.
Bu arada, deneyen ve kazanan okurlarımızın yorumlarını, mutlaka bekliyorum. Hatta varsa bildiğiniz anket siteleri, onların adreslerini de ekleyebilirsiniz.

0 Response to "ANKET DOLDUR PARA KAZAN"

Yorum Gönder

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme